2 Şubat 2015 Pazartesi

Header(Blog Başlığı) Tasarımı

Header Nedir?

Bende bu sorunun cevabını bilmiyordum araştırarak blog tasarımı için bende öğrendim.Header blog başlığı imi veya sitenizi simgeleyen bir resim nasıl isterseniz öyle tasarlayabilirsiniz.
Hiç korktuğumuz gibi değil oldukça keyifli ve basit bir işlem. Adım adım anlatmaya çalışacağım.


Adım Adım Header (Blog Başlığı ) Oluşturma

1.Adım;Header oluştururken Photoscape proğramını indirdim.İndirmek için buyrun.

2.Adım;Photoscape'i bilgisayarımıza yükledikten sonra açıyoruz. Ekrana altta ki gibi pencere açılacak. İşaretle gösterdiğim SAYFA isimli bölüme tıklıyoruz.

3.Adım;Sayfamız açılıyor ve düzenle kısmına tıklıyoruz.           


4. Adım ; Kaba taslak bir sayfamız oluştu şimdi  aşağıdaki  gibi yeniden boyutlandır diyouz.

5.Adım;Boyutlandırma kısmında dikkat etmemiz gereken en boy oranı işaretli olmamalı resimdeki gibi.


6.Adım ;Ölçülendirme kısmında ben 1000 -300 yaptım yeterli geldi genişliğinize göre deneyebilirsiniz.


7.Adım;Sıra geldi süslemeye yada resim koymaya ben googledan araştırarak bir çok siteye girdim beğendiklerimi kaydettim.Araştırma yaparken vector ve png olarak araştırabilirsiniz benim kullandığım site buyrun.

8.Adım;Sayfamız boyutlandırık,resimleri kaydettik,istediğimiz resmi nesne kısmından ekleyelim ve üzerine ne yazmak istiyorsanız yazıp kaydetiyoruz

9.Adım;İstediğimiz gibi tasarladıktan sonra kaydetiyoruz ve bloğumuza ekliyoruz.

10. Adım;  Headeri Bloga Ekleme 
Headerımızı hazırladık sıra geldi onu blogumuza eklemeye. Blogger 'a giriyoruz ordan ayarlar kısmından Yerleşim kısmına tıklıyoruz.
Sonra Üst bilgi kısmını düzenle seçip dosya yükle  seçip Başlık ve tanım yerine seçerek kaydetiyoruz  Header tamamlanmıştır.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...