15 Mart 2015 Pazar

Tek Taraflı Kitaplık Yaptım

Kitap okuma kültürümüz ne yazıkki gerilerde olduğundan çocukluk yaşlarda kitap okuma alışkanlığı edindirmeliyiz.
Evdeki eski bir beşiğin kenar korumaları Elifime kitaplık oldu.Evde küçük bebeğimiz olduğundan çok vaktim olmuyor ama bir geceye sığdırdım. Bir gece çünkü dikiş konusunda çok deneyimsiz olduğum için tecrübesi olanlar yarım saat dahi sürmez dikilmesi.

Eğer  evde böyle bir malzeme varsa kesinlikle yapmanızı tavsiye ederim.
Önce kumaş kenarlarını dikerek sonra tahta nın üzerine geçirerek ölçüm yaptım.Boy boy kitapları yerleştirip her kitapta boy farklı o sebeb den her ara kumaşın da ölçüsü farklı oluyor , üzerinde iğneleyip  çıkardım.
Makinede sık sık olarak diktim ve tahtalara giydirdik.İste bu kadar kolay bir geri dönüşüm oldu.Olurda üzerine çekip düşürmemesi için duvara sapitleyebilirsiniz veya yatağının hemen yanına yerleştirirseniz gece yatarkende kitap okumak ister.

Daha sonra bu tahtayı beyaz renge boyamayı düşünüyorum.Ozaman odasına daha iyi uyum sağlayacak.
El emeği Göz Nuru :)


Fatma Elif

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...