5 Nisan 2015 Pazar

RULO GOFRET İLE ÇİLEKLİ PASTA

Herkese merhaba, Pasta tarifi bir çok sitede bulabilirsiniz ama ben bir çok yerden bakarak kendi fikirlerimi ekleyerek bir pasta yaptım. Yiyenler güzel dedi siz benden daha güzel yapabilirsiniz.El emeği göz nuru :)





Pasta Malzemeler;
6 yumurta
1 kabartma tozu
1 paket krem şanti
1 paket pasta kreması
1 çay bardağı süt
yarım çay bardağı sıvı yağ
1,5 su bardağı süt
1.5 su bardağı şeker
100 gr sütlü çikolata
250 gr çilek
Hindistan cevizi
rulo gofret 3 paket büyük paketlerden
yumuşak bir kıvam olana kadar un

 
 
Pasta Keki tarifi;
 
Yumurta şeker iyice eriyene kadar çırpalım. Daha sonra diğer malzemeleri ekleyelim ve kek kıvamı olana kadar un ekleyelim unu ve kabartma tozunu 2 kez elersek daha iyi kabarmasını sağlayabilirsiniz. Benim kek kalıbım arıza verince bir fırına koy çıkar yapınca kabarmadı ne yazık ki , keki yaptıktan sonra soğumaya bırakalım.
 
Pasta iç kreması


Evde ufak 2 bebe olunca pasta kreması hazır oldu ama güzel oldu 1,5 bardak süt ile 1 paket pasta kreması ve 1 paket krem şanti yi güzelce karıştırıp dolaba koyalım.

100 gr çikolatayı 2 yemek kaşığı süt ile benmari usulü eritin.


Pasta kekimizi kabarma durumuna göre 2 veya 3 e bölelim sonra her katına krema koyalım kekimizi süt ile az ıslatalım.
Daha sonra kremadan cok az yanlarına bulaştıralım ki rulo gofretler yapışsın.
İçine başka bir malzeme koymadım çok ağır olmasın diye ama içine fıstık parçaları da koyulabilir.
En üst keki de ilave ettikten sonra  kremayı sürelim üzerine erimiş çikolata koyduktan sonra çember kek kalıbını resimdeki gibi yapalım.
Sıra geldi gofretleri yerleştirmeye bir sabırla yavaşça yerleştirelim ve kurdele bağlayıp kek kalıbını çıkaralım.
Süsleme nasıl isterseniz.
Afiyet olsun .Özel zamanları unutmayalım:)
Sevgiler,



 
 

2 yorum:

  1. Ne kadar güzel bir blog böyle nasıl keşfetmedim daha önce :) Takibe aldım, benim bloguma da beklerim :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim kızsal şeyler tabi seve seve geliyorum hemen :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...